its all about cakes....

its all about cakes....

CARA TEMPAHAN

CARA TEMPAHAN ~terma dan syarat~

Segala pertanyaan/tempahan boleh dikemukakan di talian 018-233 2882 -ARNI / email ke arni6679@gmail.com

Tempahan hendaklah di buat sekurang-kurangnya 5 hari sebelum dari tarikh yang diehendakki.
Sila kemukakan design dan tema yang dikehendakki cth : bertunang, harijadi, hantaran atau sebagainya.

Pembayaran boleh di buat melalui akaun:
Maybank atau BANKISLAM
(SILA SMS SAYA UNTUK MENDAPATKAN NO. AKAUN)

Selepas membuat pembayaran SILA HANTARKAN NAMA, ALAMAT DAN NO. HP SERTA BUKTI PEMBAYARAN dan e-mail ke arni6679@gmail.com (syarat wajib tempahan)Kemudian, inform saya melalui sms ke
018-233 2882 ARNI / 018-2002882 IJAN


PRICING Note : Price maybe subjected to change from time to time.

Monday, May 14, 2012

Melangkah Satu Tapak

Alhamduliah.. berkat kesabaran dan keyakinan.... akhirnya dapat juga complete kan course PME.... dari zaman mula buat kek dulu.. zaman2 kelas WILTON yg x terpegi2.. di sebabkan dek bersalin dan bersalain dan bersalin akhirnya PME muncul... now dh complete semua course and finnaly i got the Master Certificate.... hehehheheeh (kejapnya dapat master...)
At least dh mengorak satu langkah ke hadapan dan rasa lebih yakin la.... huhuhu
cuma untuk buat personal class belom tertunai lagi.... dek kerana kerja di opis... kat umah lagi weekend full lagi dan sbgnya......
Kalau kelas yg Kolej Komuniti anjurkan tu Alhamdulillah.. rasa lebeh confident lepas nie...
Insya Allah jika ada kelapangan saya akan cuba selitkan masa untuk share ilmu dgn kawan2 bakers yg lain....
Doakan kejayaan saya....
Terima Kasih pada BONDA saya....MAIMUNAH SALLEH sbg yg banyak beri tunjuk ajar pasal baking nie......rakan partner saya.... selaku Chef terhebat.. en suami.... hehehehe ROMAIZAN MUHAMAT
kalau x kerana dia mungkin saya masih tercari2 arah tuju dan matlamat dalam bidang culinary nie....
hehehe.. ok nanti sambung lagi.. jarang i nk luah perasaan nie....

Love-
Arni

No comments:

Post a Comment